Pozycjonowanie stron internetowych

Sprawdzony sposób na reklamę w internecie

Pozycjonowanie stron internetowych w skrócie można nazwać procesem, który polega na umieszczeniu strony Klienta wysoko w rankingu wyszukiwarki Google na określone frazy kluczowe i jej utrzymaniu na tych pozycjach przez kolejne miesiące czy też lata. Zwykle wybiera się kilka lub kilkanaście fraz, które są często wpisywane przez użytkowników.

Na proces pozycjonowania stron składa się wiele działań począwszy od analizy strony, doboru słów kluczowych odpowiednich dla Klienta, aż po optymalizację strony i naturalne pozyskiwanie linków.

Konwencjonalne pozycjonowanie możemy również wzbogacić o kampanie reklamowe Google AdWords czyniąc strategię obecności w Internecie jeszcze pełniejszą co pozwoli skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy.

Jakie są etapy pozycjonowania strony internetowej?

1. Analiza słów kluczowych.

Na tym etapie przygotowujemy wspólnie z Klientem listę słów kluczowych, które mogą przynieść odpowiednie efekty w postaci dużej liczby użytkowników odwiedzających stronę. Frazy, na które będzie pozycjonowana storna Klienta, nie są przypadkowe. Spełniają one dwa warunki:

– są ściśle powiązane z profilem działalności Klienta.
– są wpisywane przez dostatecznie dużą liczbę użytkowników do wyszukiwarki Google.

2. Wycena i podpisanie umowy.

Podpisujemy umowę przygotowaną przez nas na podstawie wybranych fraz kluczowych do pozycjonowania.

3. Optymalizacja strony www.

Nasi specjaliści SEO wykonują audyt strony WWW. Informujemy o wszelkich zmianach, które muszą zostać wdrożone w serwisie – zarówno w jej treści jak i w kwestiach technicznych. Wszystkich modyfikacji dokonuje się w porozumieniu z Klientem i osobami zarządzającymi jego stroną WWW. Wszelkie zmiany techniczne i w treści na tym etapie mają na celu zwiększenie widoczności strony w Internecie oraz jej odpowiednie przygotowanie pod proces pozycjonowania

4. Efekty i raportowanie.

Po kilku tygodniach od rozpoczęcia prac zauważalne będą pierwsze efekty wykonanych przez nas prac. Klient każdego miesiąca otrzymuje bezpłatnie raport z działań, w którym szczegółowo wskazane są uzyskane pozycje w wyszukiwarce Google.

W naszej firmie nie zapłacisz za obietnice. Opłaty pobieramy jedynie za faktycznie osiągnięte przez nas efekty prac, czyli za czas, w którym Twoja strona WWW jest wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czy pozycjonowanie się opłaca?

Pozycjonowanie stron WWW jest procesem niezwykle tanim w porównaniu do innych narzędzi reklamy. Koszt dotarcia do użytkownika jest o wiele niższy niż w przypadku reklamy konwencjonalnej takiej jak prasa, telewizja czy billboardy. Co ważne, docieramy jedynie do naszej grupy docelowej, a więc nie marnujemy kosztów i nakładów sił na reklamę, która dociera często do osób przypadkowych i zupełnie nie zainteresowanych naszymi usługami.

Jesteś zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania niezobowiązującej oferty. Wszystkie zlecenia wyceniamy indywidualnie.