Pozycjonowanie

Pozycjonowanie jest procesem polegającym na umieszczeniu, a następnie utrzymywaniu strony klienta na wysokich pozycjach w rankingu wyników wyszukiwania na wybrane frazy kluczowe. Dzięki temu Twoją stronę odwiedzi znacznie więcej osób, które w przyszłości mogą zostać dobrymi klientami. Obecnie jest to jedna z najtańszych i najskuteczniejszych metod dotarcia do użytkowników szukających informacji w Internecie.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie jest procesem polegającym na umieszczeniu, a następnie na utrzymaniu strony klienta na wysokich pozycjach w rankingu wyników wyszukiwania na wybrane frazy kluczowe. Dzięki temu Twoją stronę odwiedzi znacznie więcej osób, które w przyszłości mogą zostać dobrymi klientami. Obecnie jest to jedna z najtańszych i najskuteczniejszych metod dotarcia do użytkowników szukających informacji w Internecie.

Płatności wyłącznie za efekty

Opłaty za pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google.pl pobierane są na zasadach miesięcznego abonamentu uzależnionego w pełni od efektów pracy. Oznacza to pobieranie opłat wyłącznie w sytuacji, kiedy strona klienta znajduje się na premiowanych pozycjach na wybrane frazy kluczowe.

Co miesiąc klienci otrzymują od nas bezpłatnie szczegółowy raport pozycji strony na wybrane frazy kluczowe. Wskazane są na nim pozycje strony w kolejnych dniach miesiąca.

 

Główne etapy pozycjonowania

Proces pozycjonowania składa się z kilku podstawowych etapów:

  1. Analiza słów kluczowych – w porozumieniu z klientem wybieramy najlepsze słowa lub frazy, na które warto pozycjonować stronę internetową. Słowa te muszą spełniać dwa podstawowe warunki:
    • słowo lub fraza musi być blisko powiązana z profilem działalności klienta;
    • słowo lub fraza musi być często wpisywane do wyszukiwarki przez użytkowników.
  2. Podpisanie umowy – po wybraniu fraz kluczowych do pozycjonowania, wysyłamy do klienta umowę. Po otrzymaniu podpisanej kopii umowy, przechodzimy do kolejnego etapu prac.
  3. Optymalizacja strony internetowej – przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania, strona klienta powinna zostać dostosowana do zaleceń wyszukiwarek Internetowych. Zazwyczaj jest to związane z wprowadzeniem dwóch kategorii zmian:
    • zmian w treści strony;
    • zmian technicznych na stronie.

    Wszystkie modyfikacje wprowadzane są ramach konsultacji z właścicielem serwisu oraz w ścisłym porozumieniu z webmasterami administrującymi witryną.

  4. Rozpoczęcie procesu pozycjonowania – kiedy strona jest już w pełni zoptymalizowana pod wybrane wcześniej frazy kluczowe, możemy przystąpić do głównego etapu pracy, czyli samego pozycjonowania. Na pierwsze efekty działań trzeba będzie poczekać minimum kilka tygodni.

 

W celu otrzymania indywidualnej oferty na pozycjonowanie strony internetowej bardzo prosimy o kontakt.

Dodatkowo polecamy kampanie AdWords jako uzupełnienie klasycznej usługi pozycjonowania.