Reklama Google AdWords

Reklama Google AdWords

Jednymi z kluczowych narzędzi marketingu internetowego są kampanie linków sponsorowanych AdWords w wyszukiwarkach. Mogą one funkcjonować w połączeniu z usługą pozycjonowania strony lub niezależnie od niej. Najważniejszą zaletą tego typu kampanii jest krótki czas potrzebny na ich uruchomienie – zazwyczaj jest to ok. 10 dni roboczych.

 

 

Charakterystyka systemu reklamowego Google AdWords:

  • Opłaty pobierane są w systemie koszt za kliknięcie (CPC – Cost Per Click);
  • Reklamy mogą być emitowane w następujących miejscach:
    • wyszukiwarka Google.pl;
    • wyszukiwarki partnerów np. Onet.pl, Interia.pl;
    • serwisy należące do sieci kontekstowej (AdSense).

 

Reklamy mogą prowadzić użytkowników w dowolne miejsce na stronie internetowej klienta:

  • Stronę główną;
  • Stronę kategorii usług / produktów;
  • Stronę konkretnej usługi / produktu.

 

Kampania w systemie Google AdWords może być targetowana geograficznie. W zależności od potrzeb klienta reklamy mogą pokazywać się na terenie:

  • Kilku krajów;
  • Całego kraju;
  • Wybranego województwa lub województw;
  • Wybranego miasta lub miast.

 

W celu otrzymania indywidualnej oferty na zarządzanie kampanią linków sponsorowanych bardzo prosimy o kontakt.